Reklamacje
Reklamacja to nie problem
Troszczymy się o spokój naszych klientów. 95% zgłoszeń rozpatrujemy pozytywnie. Działamy życzliwie, szybko i skutecznie.
Dbamy o najwyższą jakość naszych tapet i procesów produkcyjnych, dlatego przypadki reklamacji zdarzają się niezwykle rzadko. W przypadku uznania reklamacji wymienimy produkt na nowy lub dokonamy odpowiedniej rekompensaty. Zależy nam, aby cały proces przebiegał szybko, przejrzyście i z jak najmniejszym wysiłkiem z Twojej strony – bo wiemy, że najważniejsze jest Twoje zadowolenie i komfort korzystania z naszych tapet.
Chcesz złożyć reklamację?
Checklista przed montażem
Aby twoja reklamacja została rozpatrzona szybko i twoją korzyść, pamiętaj o przestrzeganiu kilku zasad przed montażem.
- Zawsze rozłóż tapetę na płaskiej powierzchni przed aplikacją i sprawdź: kolor, pasowanie wzoru, łączenia (oraz zakładkę w przypadku materiału EXTREME.
- Jeśli zauważysz niezgodności kolorystyczne lub wzoru pomiędzy brytami – nie montuj, wykonaj zdjęcia i wyślij na reklamacje@wallart.com.pl
- Akceptacja karty produktowej = ostateczne potwierdzenie: materiału, wyglądu, rozmiaru, proporcji wzoru, sposobu łączeń i podziału na bryty.
Co nie podlega reklamacji
- Zgłoszenia dotyczące treści zamówienia (materiał, wzór, rozmiar, sposób montażu) po akceptacji karty produktowej.
- Reklamacje po montażu, gdy nie wykonano weryfikacji na płaskiej powierzchni (kolor/pasowanie/łączenia).
- Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania lub montażu niezgodnego z instrukcją – koszty takich przypadków ponosi kupujący.
- Braki w zamówieniu należy zgłosić do 30 dni kalendarzowych od odbioru – po tym terminie nie przyjmujemy reklamacji z tego tytułu.
- Uwaga: nie odbieramy paczek wysłanych na koszt Wall Art Sp. z o.o. (pobranie/zwrot na koszt adresata).
A może gwarancja satysfakcji?
Naszym podstawowym założeniem jest produkowanie pięknych dekoracji dla twojego wnętrza. Bardzo zależy nam na tym, abyś to przede wszystkim Ty, drogi kliencie, mógł i chciał nazwać nasz produkt pięknym. Dlatego jako jedyna firma w Polsce produkująca tapety na wymiar, wprowadzamy dla naszych klientów Gwarancję Satysfakcji z zakupu na tapety produkowanej na zamówienie.
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu, otrzymana przez Ciebie tapeta nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz ją jednorazowo wymienić na dowolny wzór z naszej oferty, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Pamiętajcie, aby skorzystać z Gwarancji Satysfakcji tapeta nie może być zniszczona i wcześniej montowana oraz musi być do nas odesłana jako zwrot.
Chcesz złożyć reklamację?
W trosce o naszego klienta staramy się przygotowywać wszystkie nasze produkty z wysoką starannością oraz dokładnością. Cechuje nas wysoka gwarancja satysfakcji, a także życzliwe podejście do klienta, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacyjny przebiegał szybko, sprawnie i skutecznie. Nasze reklamacje są rozpatrywane w 95% pozytywnie w terminie krótszym niż 14 dni kalendarzowych
Jakie informacje są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji?
- Imię nazwisko klienta/ nazwa firmy
- NIP jeśli firma
- Telefon
- Mail
- Adres do korespondencji
- Numer zamówienia
- Roszczenia (np.., zwrot kosztów, rabat, nowa tapeta)
- Dokumentacja foto/video
Pamiętaj...
- Na zakupiony towar udzielana jest gwarancja - 2 lata od daty zakupu.
- Reklamacje należy składać na adres mailowy reklamacje@wallart.com.pl
- W przypadku wadliwych towarów lub błędów w realizacji zamówienia, Sklep gwarantuje ich wymianę na towar nieuszkodzony lub właściwy w terminie 7 dni roboczych od uznania reklamacji.
- Produkty będące przedmiotem reklamacji powinny być odesłane w opakowaniu gwarantującym dobre zabezpieczenie przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie. Rekomendowane jest oznaczenie paczki adnotacją dotyczącą przyczyny reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty odesłania paczki zostaną zwrócone.
- Nieuzasadnione reklamacje, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru nie będą brane pod uwagę. Wszelkie koszty związane z tego typu przypadkami pokrywa Kupujący.
- Akceptacja karty produktowej oznacza ostateczne potwierdzenie wyglądu, ułożenia, rozmiaru i proporcji wzoru, a także potwierdzenia wybranego materiału, techniki przygotowania łączeń pomiędzy pasami tapety oraz podziału wzoru na bryty.
- Reklamacje złożone ze względu na treść zamówienia (np. materiał, wzór, rozmiar, sposób montażu) po zaakceptowaniu karty produktowej nie będą uwzględniane.
- Każda tapeta przed aplikacją na ścianie powinna być sprawdzona na powierzchni płaskiej - pasowanie koloru, łączeń i wzoru z uwzględnieniem zakładki - dla tapet na winylu samoprzylepnym laminowanym. Reklamacje złożone po naklejeniu na ścianę, z pominięciem elementu sprawdzenia tapety na powierzchni płaskiej nie będą uwzględniane. W przypadku niepasujących wzorów lub kolorów pomiędzy brytami reklamacje należy składać przed aplikacją na ścianę - poprzez zrobienie zdjęć wysłanie na adres mailowy na reklamacje@wallart.com.pl
- Nie produkujemy tapet metalizowanych. Kolor złota, srebrna i miedzi jest kolorem wydrukowanym, czyli imitującym kolor złota, srebra i miedzi.
- Jakiekolwiek przesyłki wysyłane na koszt Wall Art Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu nie będą odbierane.
- Braki w zamówieniu należy zgłaszać do 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu zamówienia, po tym terminie reklamacje z tytułu niekompletnego zamówienia nie będą przyjmowane.
Potrzebujesz więcej informacji? Zajrzyj do naszego regulaminu:
Gwarancja obowiązuje wszystkich klientów marki Wall Art sp z o.o., którzy dokonali zakupów od dnia 6 grudnia 2022.
Gwarancja obowiązuje zamówienia złożone w sklepie internetowym marki www.wallart.com.pl, w sklepie stacjonarnym przy ul. Ćwiczebnej 4 ,51-180 Wrocław oraz droga mailowa na biuro@wallart.com.pl
Gwarancja obejmuje zakupy bezpośrednie oraz przez naszych partnerów i dystrybutorów w kraju oraz na terenie Unii Europejskiej.
Gwarancja dotyczy tapet na wymiar i na zamówienie, które zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa nie podlegają wymianie, ani zwrotowi.
Gwarancja obejmuje:
- tapety na wymiar,
- tapety na wymiar ze zmianami indywidualnymi,
- tapety w standaryzowanych pasach,
- tapety w formie koła i łuku.
Gwarancja pozwala każdej osobie, jednorazowo, na dokonaniu wymiany zakupionej tapety, na inny wzór, kadr lub materiał.
Gwarancja ma na celu zaspokojenie potrzeb estetycznych klienta.
Warunkiem skorzystania z gwarancji jest odesłanie zakupionego, kompletnego produktu w oryginalnym opakowaniu, który nie był montowany na ścianie, bez śladów użytkowania.
Nowe zamówienie realizowane będzie w takim samym terminie jak pierwotny zakup, na taki sam rozmiar ściany.
Chęć skorzystania z gwarancji należy zgłaszać mailowo na adres biuro@wallart.com.pl dla klientów indywidualnych oraz dystrybutor@wallart.com.pl dla partnerów b2b.
Gwarancja nie obejmuje dywanów i tekstyliów, chemii i akcesoriów.
Gwarancja nie obejmuje zmiany rozmiaru ściany. Nie ma możliwości wymiany produktu na inny rodzaj - np tapety na wymiar na tapety w kształcie łuku.
Jeżeli produkt przesłany na wymianę, będzie nosił ślady zniszczeń lub użytkowania, marka Wall Art zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Gwarancji oraz obciąży klienta kosztem zwrotu produktu na wskazany adres.