Terminy realizacji
Tapety na wymiar
- 10 roboczych od momentu opłacenia zamówienia i akceptacji wizualizacji wykonanej na rozmiar ściany klienta.
- Usługa ekspresowa- termin realizacji do 4 dni roboczych od akceptacji wizualizacji na wymiar ściany klienta za dopłatą 50% wartości zamówienia.
Tapety w rolkach
- 5 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia i wybrania pasów z wybranego wzoru.
Tapety Koła i Łuki
- 3 dni robocze od momentu opłacenia zamówienia
Tapety Koła i Łuki Special
Tapety w kształcie koła i łuku po indywidualnych zmianach kadru lub wymiaru.
- 7 dni roboczych od akceptacji kadru.
Outlet
- Produkty dostępne od ręki
Tapety jednokolorowe
- 10 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia
Próbki
Próbki wysyłamy w każdy poniedziałek lub kolejny dzień roboczy jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy.
Dostawy
Koszt wysyłki w Polsce kurierem DPD lub Inpost
- dostawa Próbek jest darmowa
- dostawa wszystkich rodzajów tapet jest darmowa
- dostawa produktów innych niż tapety- 35 zł za paczkę do 20 kg
- chemia wysyłana jest zawsze osobną paczką z osobno naliczonym kosztem wysyłki, aby nie uszkodzić tapety podczas montażu i ewentualnego uszkodzenia chemii
Dostawa tapet na terenie Unii Europejskiej jest darmowa
- próbki 10 euro
- paczki do 20 kg z produktami innymi niż tapety od 10-40 euro w zależności od adresu dostawy
Zamówienia z wysyłką poza Unię Europejską prosimy składać na maila office@wallart.eu
Opłaty za przesyłki zostaną naliczone zgodnie z aktualnym cennikiem przewożników (DPD, DHL, FedEx)
Gwarancja dotyczy produktów na wymiar i na zamówienie i, które zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa nie podlegają wymianie ani zwrotowi oraz standaryzowanych . Gwarancja obejmuje tapety na wymiar, tapety w standaryzowanych pasach oraz tapety w formie koła i łuku.Gwarancja pozwala każdej osobie na dokonaniu wymiany zakupionej tapety na inną, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest odesłanie zakupionego, kompletnego produktu w oryginalnym opakowaniu, który nie był montowany na ścianie, bez śladów użytkowania.
Chęć skorzystania z gwarancji należy zgłaszać mailowo na adres biuro@wallart.com.pl wraz z podaniem
adresu odbioru przez kuriera.
Gwarancja to obietnica możliwości wymiany produktu jeżeli nie spełnia oczekiwań wizualnych lub jakichkolwiek innych klienta.
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Z tego tytułu zwrotom podlegają produkty nie personalizowane przez klienta np. tapety koła, łuki.
2. Do momentu zaakceptowania karty produktowej można zrezygnować ze złożonego i opłaconego zamówienia. Należy w tym celu odstąpić od umowy drogą mailową na adres biuro@wallart.com.pl poprzez podanie danych zamówienia oraz danych do zwrotu - adres i nr rachunku bankowego.
3. Po akceptacji karty produktowej jest możliwość rezygnacji z zamówienia, jednakże zwrot środków nastąpi w 50% jego wartości.
4. Środki zwracamy na konto w terminie 7 dni roboczych od momentu podania danych do zwrotu, a w przypadku zakupów w oparciu o fakturę vat - od momentu zaakceptowania korekty faktury.
5. W przypadku podania niepełnych lub nieprawidłowych danych przez Klienta oraz w sytuacji, gdy wystąpią nadzwyczajne okoliczności niewynikające z winy Sklepu, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Zwrot uiszczonej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni na konto, z którego został zrobiony przelew.
Każde zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie Wall Art ul. Ćwiczebna 5, 51-180 Wrocław