Terminy realizacji

Tapety na wymiar

  • 10 roboczych od momentu opłacenia zamówienia i akceptacji wizualizacji wykonanej na rozmiar ściany klienta.
  • Usługa ekspresowa- termin realizacji do 4 dni roboczych od akceptacji wizualizacji na wymiar ściany klienta za dopłatą 50% wartości zamówienia.

Tapety w rolkach

  • 5 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia i wybrania pasów z wybranego wzoru.

Tapety Koła i Łuki

  • 3 dni robocze od momentu opłacenia zamówienia

Tapety Koła i Łuki Special

Tapety w kształcie koła i łuku po indywidualnych zmianach kadru lub wymiaru.

  • 7 dni roboczych od akceptacji kadru.

Outlet

  • Produkty dostępne od ręki

Tapety jednokolorowe

  • 10 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia

Próbki

Próbki wysyłamy w każdy poniedziałek lub kolejny dzień roboczy jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy.

Dostawy

Wysyłka do Polski

Wysyłka UE

Wysyłka świat

Zwroty i Gwarancja Satysfakcji

Koszt wysyłki w Polsce  kurierem DPD lub Inpost

- dostawa Próbek jest darmowa

- dostawa wszystkich rodzajów tapet jest darmowa

- dostawa produktów innych niż tapety- 35 zł za paczkę do 20 kg

- chemia wysyłana jest zawsze osobną paczką z osobno naliczonym kosztem wysyłki, aby nie uszkodzić tapety podczas montażu i ewentualnego uszkodzenia chemii

Dostawa tapet na terenie Unii Europejskiej jest darmowa 

- próbki 10 euro

- paczki do 20 kg z produktami innymi niż tapety  od 10-40 euro w zależności od adresu dostawy

 

Zamówienia z wysyłką poza Unię Europejską prosimy składać na maila office@wallart.eu

Opłaty za przesyłki zostaną naliczone zgodnie z aktualnym cennikiem przewożników (DPD, DHL, FedEx)

Gwarancja dotyczy produktów na wymiar i na zamówienie i, które zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa nie podlegają wymianie ani zwrotowi oraz standaryzowanych . Gwarancja obejmuje tapety na wymiar, tapety w standaryzowanych pasach oraz tapety w formie koła i łuku.Gwarancja pozwala każdej osobie na dokonaniu wymiany zakupionej tapety na inną, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest odesłanie zakupionego, kompletnego produktu w oryginalnym opakowaniu, który nie był montowany na ścianie, bez śladów użytkowania.

Chęć skorzystania z gwarancji należy zgłaszać mailowo na adres biuro@wallart.com.pl wraz z podaniem
adresu odbioru przez kuriera.

Gwarancja to obietnica możliwości wymiany produktu jeżeli nie spełnia oczekiwań wizualnych lub jakichkolwiek innych klienta. 

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Z tego tytułu zwrotom podlegają produkty nie personalizowane przez klienta np. tapety koła, łuki.

2. Do momentu zaakceptowania karty produktowej można zrezygnować ze złożonego i opłaconego zamówienia. Należy w tym celu odstąpić od umowy drogą mailową na adres biuro@wallart.com.pl poprzez podanie danych zamówienia oraz danych do zwrotu - adres i nr rachunku bankowego. 

3. Po akceptacji karty produktowej jest możliwość rezygnacji z zamówienia, jednakże zwrot środków nastąpi w 50% jego wartości.

4. Środki zwracamy na konto w terminie 7 dni roboczych od momentu podania danych do zwrotu, a w przypadku zakupów w oparciu o fakturę vat - od momentu zaakceptowania korekty faktury.

5. W przypadku podania niepełnych lub nieprawidłowych danych przez Klienta oraz w sytuacji, gdy wystąpią nadzwyczajne okoliczności niewynikające z winy Sklepu, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Zwrot uiszczonej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni na konto, z którego został zrobiony przelew.

Każde zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie Wall Art ul. Ćwiczebna 5, 51-180 Wrocław